MBA Strategy arrow Краткосрочные программы arrow Школа бренд-менеджменту від КМБС

Школа бренд-менеджменту від КМБС


Перша в Україні спеціалізована програма про системне управління брендами від Києво-Могилянської Бізнес Школи [kmbs].

 

 

Зареєструватися!

 

 

  • Яким чином інвестиції в бренд конвертувати в прибуток?
  • Як конкурувати за допомогою бренду?
  • Як управляти брендом комплексно, обираючи найоптимальніші стратегії?
  • Які інструменти управління брендом найбільш ефективні на різних етапах його життя?
  • Як створити бренд, який генерує продажі сьогодні та в майбутньому?

 

Аудиторія програми

 

  • власники та перші особи малого та середнього українського бізнесу, які розуміють, що бренд потрібен, і шукають рішення, як його побудувати з мінімальними затратами.
  • маркетологи та бренд-менеджери, які прагнуть отримати вичерпні системні знання про управління брендом та дізнатись про нові інструменти з доказами та прикладами їхньої ефективності.

 

Учасники отримають

 

  • системне розуміння того, як працює бренд і як саме бренд-технології допомагають заробляти більше та підвищувати вартість бізнесу
  • експрес-аудит власного бренду
  • інструменти для ефективного у правління власними брендами з урахуванням особливостей українського споживача.

 

Дати проведення:  3-5 жовтня 2013


Вартість: 6 800 грн

 

РОЗКЛАД ПРОГРАМИ

 

День 1. Розробка структури та позиціонування бренду [3 жовтня 2013]

 

  • Розробка структури та позиціонування бренду
  • Успішні українські бренди без значних інвестицій: за рахунок чого це їм вдалося?
  • Коли саме компаніям важливо створювати бренди, а не обмежуватись торговими марками? А в яких випадках бренди не потрібні.
  • Яким чином інвестиції в бренд впливають на продажі та трансформуються в зростання прибутку.
  • Чим відрізняються сильні бренди? Основа та енергія сильного бренду.
  • Як створити бренд-лідер? Емоційна сила, фокус та сталість бренду.
  • Інструментарій: методологія розробки бренду та його позиціонування.
  • На яких ринках і чому краще працюють ті чи інші типи брендів.
  • Як створювати унікальне позиціонування бренду. Робота в групах.
  • Бренд-практикум «Структура та позиціонування брендів». Робота з власними брендами.

 

День 2: Управління брендом. Комплексний аудит бренду [6 жовтня 2013]

 

  • Управління брендом як цілісний процес.
  • Життєвий цикл бренду.  Чому колись потужні бренди вмирають. 
  • Приклади українських та закордонних бізнесів.
  • Виступ практиків: як побудовано процес управління брендом в їхніх компаніях.
  • Відмінність в інструментах для різних рівнів управління брендом на B2C та B2B ринках.
  • Бренд-практикум «Рівні управління сприйняттям бренду». Робота в командах та презентація ідей
  • Які питання мають постійно бути в полі уваги бренд-менеджера.
  • Зміна архітектури бренду. У яких випадках потрібно виводити суббренд, а коли – створювати новий бренд.
  • Типи бар’єрів сприйняття бренду та методологія пошуку інсайтів для їх подолання. Як їх ідентифікувати та нейтралізувати.
  • Аудит бренду: на які питання треба звертати увагу в першу чергу.
  • Бренд-практикум «Аудит бренду» та «Пошук інсайтів для подолання бар’єрів, що заважають розвитку бренду». Робота з власними брендами. 

 

День 3: Розробка бренд-стратегії та інструменти її реалізації [7 жовтня 2013]

 

  • Обговорення результатів аудиту брендів. Кейси учасників.
  • На які запитання має давати відповідь бренд-стратегія. Місце бренд-стратегії у загальній стратегії бізнесу.
  • Інструменти управління брендом в різні періоди його життєвого циклу. Приклади застосування.
  • Як обирати оптимальні інструменти бренд-менеджменту
  • Як розпізнати ознаки старіння бренду та застосовувати технології, що допомагають його «Омолодити». Що робити, аби бренд не старів.
  • Бренд-практикум «Розробка бренд-стратегії». Генерування оригінальних ідей для впровадження. Кейси учасників. Командна робота та презентації.

 

Викладачі: Вадим Пустотін — автор програми. Директор бренд-консалтингової компанії «Слідопит». Досвід управління брендами на більш ніж 80 ринках товарів та послуг. Автор успішних стратегічних ідей для таких брендів як: Наша Ряба, Ariel, Roshen, Sandora, Ukr. net, Київстар, Pampers, Інтуіція, Аквамарін, Roda, «Золотой Век», Fidem Life, Batik, ОККО , Коктебель, MSI, Легка хода, Millenium, Любимов, Prom.ua, МакМай, Хрещатик, Мівіна, Мелочи жизни, Huss, Sinoptik.ua 


Олена Мальцева, викладач з маркетингу kmbs, Генеральний директор «Companion Group»


Борис Адамовский, викладач з маркетингу kmbs, співзасновник Applied Group

 

Контактна особа


Віра Корабліна,
Менеджер програм управлінського розвитку
тел./факс: +38 [063] 436 0567
E-mail: vira@kmbs.com.ua

blog comments powered by Disqus

Подписка на новости Subscribe


Запишитесь
на бесплатную консультацию!
Оставьте свои данные, и в течение 12 часов с Вами свяжется наш менеджер и согласует удобное для вас время консультации