Поздравляем!
Вы обнаружили секретное место на сайте.
Получите любую из ниже перечисленных услуг абсолютно бесплатно!
Присоединяйтесь к нам
Контактный телефон:
Школа бренд-менеджменту від КМБС
Перша в Україні спеціалізована програма про системне управління брендами від Києво-Могилянської Бізнес Школи [kmbs].
- Яким чином інвестиції в бренд конвертувати в прибуток?
- Як конкурувати за допомогою бренду?
- Як управляти брендом комплексно, обираючи найоптимальніші стратегії?
- Які інструменти управління брендом найбільш ефективні на різних етапах його життя?
- Як створити бренд, який генерує продажі сьогодні та в майбутньому?
Аудиторія програми
- власники та перші особи малого та середнього українського бізнесу, які розуміють, що бренд потрібен, і шукають рішення, як його побудувати з мінімальними затратами.
- маркетологи та бренд-менеджери, які прагнуть отримати вичерпні системні знання про управління брендом та дізнатись про нові інструменти з доказами та прикладами їхньої ефективності.
Учасники отримають
- системне розуміння того, як працює бренд і як саме бренд-технології допомагають заробляти більше та підвищувати вартість бізнесу
- експрес-аудит власного бренду
- інструменти для ефективного у правління власними брендами з урахуванням особливостей українського споживача.
Дати проведення: 3-5 жовтня 2013
Вартість:
6 800 грн
РОЗКЛАД ПРОГРАМИ
День 1. Розробка структури та позиціонування бренду [3 жовтня 2013]
- Розробка структури та позиціонування бренду
- Успішні українські бренди без значних інвестицій: за рахунок чого це їм вдалося?
- Коли саме компаніям важливо створювати бренди, а не обмежуватись торговими марками? А в яких випадках бренди не потрібні.
- Яким чином інвестиції в бренд впливають на продажі та трансформуються в зростання прибутку.
- Чим відрізняються сильні бренди? Основа та енергія сильного бренду.
- Як створити бренд-лідер? Емоційна сила, фокус та сталість бренду.
- Інструментарій: методологія розробки бренду та його позиціонування.
- На яких ринках і чому краще працюють ті чи інші типи брендів.
- Як створювати унікальне позиціонування бренду. Робота в групах.
- Бренд-практикум «Структура та позиціонування брендів». Робота з власними брендами.
День 2: Управління брендом. Комплексний аудит бренду [6 жовтня 2013]
- Управління брендом як цілісний процес.
- Життєвий цикл бренду. Чому колись потужні бренди вмирають.
- Приклади українських та закордонних бізнесів.
- Виступ практиків: як побудовано процес управління брендом в їхніх компаніях.
- Відмінність в інструментах для різних рівнів управління брендом на B2C та B2B ринках.
- Бренд-практикум «Рівні управління сприйняттям бренду». Робота в командах та презентація ідей
- Які питання мають постійно бути в полі уваги бренд-менеджера.
- Зміна архітектури бренду. У яких випадках потрібно виводити суббренд, а коли – створювати новий бренд.
- Типи бар’єрів сприйняття бренду та методологія пошуку інсайтів для їх подолання. Як їх ідентифікувати та нейтралізувати.
- Аудит бренду: на які питання треба звертати увагу в першу чергу.
- Бренд-практикум «Аудит бренду» та «Пошук інсайтів для подолання бар’єрів, що заважають розвитку бренду». Робота з власними брендами.
День 3: Розробка бренд-стратегії та інструменти її реалізації [7 жовтня 2013]
- Обговорення результатів аудиту брендів. Кейси учасників.
- На які запитання має давати відповідь бренд-стратегія. Місце бренд-стратегії у загальній стратегії бізнесу.
- Інструменти управління брендом в різні періоди його життєвого циклу. Приклади застосування.
- Як обирати оптимальні інструменти бренд-менеджменту
- Як розпізнати ознаки старіння бренду та застосовувати технології, що допомагають його «Омолодити». Що робити, аби бренд не старів.
- Бренд-практикум «Розробка бренд-стратегії». Генерування оригінальних ідей для впровадження. Кейси учасників. Командна робота та презентації.
Викладачі: Вадим Пустотін — автор програми. Директор бренд-консалтингової компанії «Слідопит». Досвід управління брендами на більш ніж 80 ринках товарів та послуг. Автор успішних стратегічних ідей для таких брендів як: Наша Ряба, Ariel, Roshen, Sandora, Ukr. net, Київстар, Pampers, Інтуіція, Аквамарін, Roda, «Золотой Век», Fidem Life, Batik, ОККО , Коктебель, MSI, Легка хода, Millenium, Любимов, Prom.ua, МакМай, Хрещатик, Мівіна, Мелочи жизни, Huss, Sinoptik.ua
Олена Мальцева, викладач з маркетингу kmbs, Генеральний директор «Companion Group»
Борис Адамовский, викладач з маркетингу kmbs, співзасновник Applied Group
Контактна особа
Віра Корабліна,
Менеджер програм управлінського розвитку
тел./факс: +38 [063] 436 0567
E-mail: vira@kmbs.com.ua