MBA Strategy arrow Краткосрочные программы arrow Літня школа тотального маркетингу

Літня школа тотального маркетингу


kmbs

Драйвовий маркетинговий інтенсив від Києво-Могилянської Бізнес Школи!

 

Чому ЛШТМ?

 

Якщо Ви:

• відчуваєте, що потопаєте в операційній рутині;

• більше не маєте сил для генерування та впровадження нових ідей;

• розумієте, що маркетингові активності вашої компанії вже не дають очікуваного потоку нових клієнтів та запланованого збільшення продажів;

• спраглі за новими знаннями, обміном досвідом та спілкуванням з колегами.

 

Пропонуємо Вам перезавантажитися на Літній школі тотального маркетингу і по-новому поглянути на власні продукти, клієнтів, існуючу систему маркетингу та знайти ідеї для справжнього прориву. А також - отримати емоційний заряд на реалізацію своїх найзухваліших мрій.

 

Що отримають учасники?

• розуміння системи маркетингу як цілого та взаємозв’язків її ключових елементів, чітку логіку побудови та управління маркетинговою системою;

• "update" маркетингових підходів та інструментарію для розробки креативних та інноваційних рішень;

• перелік "100 ідей для впровадження", який кожен учасник сформує для себе протягом програми;

• унікальну можливість попрацювати на інших ринках через вирішення "живих кейсів";

• купу енергії, драйву та позитиву, щоб повернувшись на роботу, почати втілювати проривні проекти в життя.

 

А ще навчання в kmbs – це завжди зміни. І вони стосуються не тільки професійної сфери. Участь в ЛШТМ – це можливість подивитись на себе не лише як на функціонального менеджера-маркетолога, а почати діяти в ролі управлінця та лідера змін в компанії.

 

Як все буде відбуватися?

 

Буде одночасно важко і дуже цікаво. Навчання на Літній школі – це глибинне занурення в маркетинг та безперервний драйв: 5 днів по 10 годин щоденно учасники працюватимуть в аудиторіях з викладачами kmbs та кращими маркетинг-директорами України, а після навчання шукатимуть ефективні рішення для "живих кейсів" (а це ще додаткові 2-5 годин щодня).

 

"Живі кейси" - унікальна особливість ЛШТМ, що надає можливість спробувати свої сили у вирішенні стратегічних маркетингових задач на нових ринках та в інших галузях. Учасники працюватимуть в групах, а по завершенню програми презентуватимуть свої рішення власникам або топ-менеджерам компаній.

 

Також цьогорічна новинка ЛШТМ - "Лабораторія ідей". В форматі 15-хвилинних презентацій учасникам будуть представлені яскраві реалізовані маркетингові проекти - приклади того, як можна створювати нові ринки, змінювати культуру споживання, диференціювати компанію від конкурентів та впроваджувати інновації в існуючі бізнес-моделі.

 

Коли?

16-20 липня 2014

 

Хто викладає?

Олена Мальцева, Борис Адамовський, Олександр Саврук, Андрій Федорів, Михайло Винницький, Лара Хоманс, а також запрошені експерти - провідні українські маркетологи.

 

Вартість програми 12 000 грн.

 

Сертифікація: після успішного проходження програми учасники отримують Сертифікат kmbs.

 

Зареєструватися на програму

 

Розклад програми Літньої школи тотального маркетингу:

 

День 1: Маркетингова стратегія

• Знайомство з учасниками. Очікування. Що в процесі та на виході.

• Кейс “Optical Distortion”. Робота в групах: "З чого ж почати, коли ринок біля твоїх ніг ..." [Борис Адамовський]

• Логіка маркетингової стратегії: аналіз, впровадження [Олена Мальцева]

• Диференціація: створення стійкої конкурентної переваги. Ключові точки та кроки диференціації [Олена Мальцева]

• Сегментація: які формати працюють на практиці? [Андрій Федорів]

• Лабораторія ідей: Артемій Сурін, One Life.

• Рефлексія

• Робота в групах над проектами+ келих вина "за продуктивне навчання"

 

День 2: Управління купівельною поведінкою клієнта

• CRM, або Customer Really Matters [Олена Мальцева]

• Лабораторія ідей: Тарас Коляда, мережа аптек "Подорожник"

• Налаштування бізнес-системи на клієнта. [Олександр Саврук]

• Клієнтські ряди [Олександр Саврук]

• Кейс "Ti-Tech. Ключові клієнти: складний вибір". Робота в групах над кейсом. [Борис Адамовський]

• Як орієнтація на клієнта може змінити підхід до бізнесу на прикладі медичної лабораторії "Сінево" [Богдан Кідонь, Synevo]

• Стратегічні повідомлення для цільових аудиторій [Лариса Хоманс]

• Гест-спікер: Ганна Христянович

• Рефлексія

• Робота в групах над проектами: зустрічі з представниками компаній, для яких учасники розробляють проекти.

 

День 3: Управління брендом

• Бренд та управління брендом [Вадим Пустотін]

• Стратегія бренду [Вадим Пустотін]

• Кейс "Tweeter" [Борис Адамовський]

• Гест-спікер

• Розширення бренду [Олена Мальцева]

• Оновлення бренду [Олена Мальцева]

• Лабораторія ідей: "Приправка", Ольга Ромащенко.

• Рефлексія

• Робота в групах над проектами

 

День 4: Результативні інновації

• Суть та логіка інновацій. Методологія пошуку інноваційних ідей [Борис Адамовський]

• Результативні інновації та маркетинговий R’n’D [Олена Мальцева]

• Створення продукту: чи можна спланувати прорив [Олена Мальцева]

• Пошук інсайтів: як достукатися до клієнта [Макс Бурцев, Arriba]

• Digital-комунікації [Роман Гавриш]

• Лабораторія ідей: Єгор Анчишкин, zakaz.ua.

• Рефлексія

• Робота в групах над проектами: підготовка до презентації

 

День 5: Управління маркетинговою системою

• Ключові компетенції маркетинг-директора [Денис Захаренко, "Астеліт"]

• Ефективний менеджер [Ярослава Лоянич]

• Система "Людина": Від персональної місії до результатів [Ярослава Лоянич]

• Управління творчими командами [Віктор Котусенко]

• Лідерські практики маркетолога [Лариса Хоманс]

• Гест-спікер

• Презентація проектів учасників

• Вручення дипломів + святковий торт та келих шампанського

 

Зареєструватися на програму

 

Контактна особа:

Віра Корабліна,

Менеджер програм управлінського розвитку

тел./факс: +38 [063] 436 0567

E-mail: vira@kmbs.com.ua

blog comments powered by Disqus

Подписка на новости Subscribe


Запишитесь
на бесплатную консультацию!
Оставьте свои данные, и в течение 12 часов с Вами свяжется наш менеджер и согласует удобное для вас время консультации