Поздравляем!
Вы обнаружили секретное место на сайте.
Получите любую из ниже перечисленных услуг абсолютно бесплатно!
Присоединяйтесь к нам

Контактный телефон:
Літня школа тотального маркетингу

Драйвовий маркетинговий інтенсив від Києво-Могилянської Бізнес Школи!
Чому ЛШТМ?
Якщо Ви:
• відчуваєте, що потопаєте в операційній рутині;
• більше не маєте сил для генерування та впровадження нових ідей;
• розумієте, що маркетингові активності вашої компанії вже не дають очікуваного потоку нових клієнтів та запланованого збільшення продажів;
• спраглі за новими знаннями, обміном досвідом та спілкуванням з колегами.
Пропонуємо Вам перезавантажитися на Літній школі тотального маркетингу і по-новому поглянути на власні продукти, клієнтів, існуючу систему маркетингу та знайти ідеї для справжнього прориву. А також - отримати емоційний заряд на реалізацію своїх найзухваліших мрій.
Що отримають учасники?
• розуміння системи маркетингу як цілого та взаємозв’язків її ключових елементів, чітку логіку побудови та управління маркетинговою системою;
• "update" маркетингових підходів та інструментарію для розробки креативних та інноваційних рішень;
• перелік "100 ідей для впровадження", який кожен учасник сформує для себе протягом програми;
• унікальну можливість попрацювати на інших ринках через вирішення "живих кейсів";
• купу енергії, драйву та позитиву, щоб повернувшись на роботу, почати втілювати проривні проекти в життя.
А ще навчання в kmbs – це завжди зміни. І вони стосуються не тільки професійної сфери. Участь в ЛШТМ – це можливість подивитись на себе не лише як на функціонального менеджера-маркетолога, а почати діяти в ролі управлінця та лідера змін в компанії.
Як все буде відбуватися?
Буде одночасно важко і дуже цікаво. Навчання на Літній школі – це глибинне занурення в маркетинг та безперервний драйв: 5 днів по 10 годин щоденно учасники працюватимуть в аудиторіях з викладачами kmbs та кращими маркетинг-директорами України, а після навчання шукатимуть ефективні рішення для "живих кейсів" (а це ще додаткові 2-5 годин щодня).
"Живі кейси" - унікальна особливість ЛШТМ, що надає можливість спробувати свої сили у вирішенні стратегічних маркетингових задач на нових ринках та в інших галузях. Учасники працюватимуть в групах, а по завершенню програми презентуватимуть свої рішення власникам або топ-менеджерам компаній.
Також цьогорічна новинка ЛШТМ - "Лабораторія ідей". В форматі 15-хвилинних презентацій учасникам будуть представлені яскраві реалізовані маркетингові проекти - приклади того, як можна створювати нові ринки, змінювати культуру споживання, диференціювати компанію від конкурентів та впроваджувати інновації в існуючі бізнес-моделі.
Коли?
16-20 липня 2014
Хто викладає?
Олена Мальцева, Борис Адамовський, Олександр Саврук, Андрій Федорів, Михайло Винницький, Лара Хоманс, а також запрошені експерти - провідні українські маркетологи.
Вартість програми 12 000 грн.
Сертифікація: після успішного проходження програми учасники отримують Сертифікат kmbs.
Розклад програми Літньої школи тотального маркетингу:
День 1: Маркетингова стратегія
• Знайомство з учасниками. Очікування. Що в процесі та на виході.
• Кейс “Optical Distortion”. Робота в групах: "З чого ж почати, коли ринок біля твоїх ніг ..." [Борис Адамовський]
• Логіка маркетингової стратегії: аналіз, впровадження [Олена Мальцева]
• Диференціація: створення стійкої конкурентної переваги. Ключові точки та кроки диференціації [Олена Мальцева]
• Сегментація: які формати працюють на практиці? [Андрій Федорів]
• Лабораторія ідей: Артемій Сурін, One Life.
• Рефлексія
• Робота в групах над проектами+ келих вина "за продуктивне навчання"
День 2: Управління купівельною поведінкою клієнта
• CRM, або Customer Really Matters [Олена Мальцева]
• Лабораторія ідей: Тарас Коляда, мережа аптек "Подорожник"
• Налаштування бізнес-системи на клієнта. [Олександр Саврук]
• Клієнтські ряди [Олександр Саврук]
• Кейс "Ti-Tech. Ключові клієнти: складний вибір". Робота в групах над кейсом. [Борис Адамовський]
• Як орієнтація на клієнта може змінити підхід до бізнесу на прикладі медичної лабораторії "Сінево" [Богдан Кідонь, Synevo]
• Стратегічні повідомлення для цільових аудиторій [Лариса Хоманс]
• Гест-спікер: Ганна Христянович
• Рефлексія
• Робота в групах над проектами: зустрічі з представниками компаній, для яких учасники розробляють проекти.
День 3: Управління брендом
• Бренд та управління брендом [Вадим Пустотін]
• Стратегія бренду [Вадим Пустотін]
• Кейс "Tweeter" [Борис Адамовський]
• Гест-спікер
• Розширення бренду [Олена Мальцева]
• Оновлення бренду [Олена Мальцева]
• Лабораторія ідей: "Приправка", Ольга Ромащенко.
• Рефлексія
• Робота в групах над проектами
День 4: Результативні інновації
• Суть та логіка інновацій. Методологія пошуку інноваційних ідей [Борис Адамовський]
• Результативні інновації та маркетинговий R’n’D [Олена Мальцева]
• Створення продукту: чи можна спланувати прорив [Олена Мальцева]
• Пошук інсайтів: як достукатися до клієнта [Макс Бурцев, Arriba]
• Digital-комунікації [Роман Гавриш]
• Лабораторія ідей: Єгор Анчишкин, zakaz.ua.
• Рефлексія
• Робота в групах над проектами: підготовка до презентації
День 5: Управління маркетинговою системою
• Ключові компетенції маркетинг-директора [Денис Захаренко, "Астеліт"]
• Ефективний менеджер [Ярослава Лоянич]
• Система "Людина": Від персональної місії до результатів [Ярослава Лоянич]
• Управління творчими командами [Віктор Котусенко]
• Лідерські практики маркетолога [Лариса Хоманс]
• Гест-спікер
• Презентація проектів учасників
• Вручення дипломів + святковий торт та келих шампанського
Контактна особа:
Віра Корабліна,
Менеджер програм управлінського розвитку
тел./факс: +38 [063] 436 0567
E-mail: vira@kmbs.com.ua