Поздравляем!
Вы обнаружили секретное место на сайте.
Получите любую из ниже перечисленных услуг абсолютно бесплатно!
Присоединяйтесь к нам
Контактный телефон:
Спеціалізований курс ТОС для рітейлу та дистриб'юторів
Повний набір рішень для вирішення конфлікту між рітейлом і дистрибуцією та суттєвого збільшення прибутку для обох ланок постачання.
Цілі та результат:
Проводячи попередні модулі ТОС окремо для рітейлу та дистриб’юторів ми виявили, що існують взаємні звинувачення з обох сторін. Загалом система стосунків рітейл-дистрибуція працює за такою схемою: «Або ми їх, або вони нас». Ми пропонуємо змінити цю схему на «Виграш-Виграш», коли через впровадження ефективних інструментів створюється взаємовигідна система поставки товару.
Як наслідок рітейл отримує наявність потрібного найсвіжішого товару на полиці, пришвидшення та збільшення товарообігу, ріст потоку клієнтів.
Дистриб’ютори скорочують запаси в системі, збільшують оборотність та стають найкращим постачальником для різних каналів продажу.
Основні питання програми:
• Як налагодити партнерські стосунки, які базуються на взаємодовірі та взаємовигоді зі своїми постачальниками та клієнтами?
• Завдяки яким рішенням може бути знижено тиск мереж на дистриб’ютора та знижено дебіторську заборгованість?
• Як забезпечити товар на полицях у повному обсязі згідно з прийнятими стандартами мережі? (для рітейлу)
• Як скоротити запаси товарів в системі (збільшення оборотності), знизити кількість неліквідів та повернень?
• Які принципи, алгоритми та система розподілу товару повинні використовуватись всередині власного ланцюгу постачань (центральний склад, склади філій)? Робота зі швидкими змінами ринкового попиту.
• Які мають бути вимоги до політик закупівлі, логістики та розподілу товару по каналах продажу? (процедури та бізнес-процеси).
• Алгоритми роботи з асортиментом: які позиції виводити з асортименту. Як працювати із позиціями зі швидкою оборотністю та позиціями з повільною оборотністю?
• Яку об’єктивну систему мотивації та бонусів застосувати для оцінки власного персоналу?
Аудиторія:
Власники, генеральні директори, фінансові директори, комерційні директори, директори з продажу, директори із закупівлі та логістики, а також всі, хто впливає на прийняття рішень в компанії.
FMCG, фармацевтика, фешн-індустрія, мобільна та цифрова техніка, побутова техніка та інші.
Дати проведення: 17-19 листопада 2014
Вартість модулю: 7 200 грн
Знижки: 5% за двох учасників від компанії, 10% - три та більше учасників
Викладач:
Андрій Колотов, партнер, керівник практики TOC Apple Consulting
Контактна особа
Віра Корабліна,
Менеджер програм управлінського розвитку
тел./факс: +38 [063] 436 0567
E-mail: vira@kmbs.com.ua