Поздравляем!
Вы обнаружили секретное место на сайте.
Получите любую из ниже перечисленных услуг абсолютно бесплатно!
Присоединяйтесь к нам
Контактный телефон:
kmbs IDEA days: Який рівень сервісу надає моя компанія?
Відповідно до досліджень Bain and Company, в більшості компаній оцінки рівня обслуговування клієнтів далекі від того, як самі клієнти оцінюють рівень сервісу в цих компаніях.
Які інструменти дозволять керівнику побачити реальний стан речей і зрозуміти, де є прогалина у сервісі? 25 березня запрошуємо до Києво-Могилянської Бізнес Школи на дискусію з Анастасією Владичинською "Який рівень сервісу надає моя компанія".
Основні питання зустрічі:
• Як подивитись критично на свій сервіс і, власне, на що саме дивитись, щоб оцінити його найближче до оцінки клієнтів
• Де шукати кореневі причини низького рівня сервісу
• Які параметри сервісу відповідають високій планці, або Непорушні стандарти досвіду клієнта.
• З чого почати покращувати сервіс?
Модератор:
Анастасія Владичинська, автор і викладач Школи сервісу kmbs, єдиний сертифікований консультант з сервісу в Східній Європі, партнер компанії The DiJulius Group (США).
Дата: 25 березня (середа)
Час проведення: 18:30 - 20:30
Місце проведення: Києво-Могилянська бізнес-школа [kmbs], вул. Волоська, 8/5, 4 поверх.
Вартість: 250 грн.
Для участі у події, будь ласка: заповніть реєстраційну форму та сплатіть вартість участі
Контактна особа: Ірина Солган, менеджер проекту, iryna.solgan@kmbs.ua [044] 490 6635, [097] 868 2776