MBA Strategy arrow Новости компании arrow kmbs IDEA days: Який рівень сервісу надає моя компанія?

kmbs IDEA days: Який рівень сервісу надає моя компанія?


kmbs

Відповідно до досліджень Bain and Company, в більшості компаній оцінки рівня обслуговування клієнтів далекі від того, як самі клієнти оцінюють рівень сервісу в цих компаніях.

 

Які інструменти дозволять керівнику побачити реальний стан речей і зрозуміти, де є прогалина у сервісі? 25 березня запрошуємо до Києво-Могилянської Бізнес Школи на дискусію з Анастасією Владичинською "Який рівень сервісу надає моя компанія".

 

Основні питання зустрічі:

• Як подивитись критично на свій сервіс і, власне, на що саме дивитись, щоб оцінити його найближче до оцінки клієнтів

• Де шукати кореневі причини низького рівня сервісу

• Які параметри сервісу відповідають високій планці, або Непорушні стандарти досвіду клієнта.

• З чого почати покращувати сервіс?

 

Модератор:

Анастасія Владичинська, автор і викладач Школи сервісу kmbs, єдиний сертифікований консультант з сервісу в Східній Європі, партнер компанії The DiJulius Group (США).

 

Дата: 25 березня (середа)

Час проведення: 18:30 - 20:30

Місце проведення: Києво-Могилянська бізнес-школа [kmbs], вул. Волоська, 8/5, 4 поверх.

Вартість: 250 грн.

 

Для участі у події, будь ласка: заповніть реєстраційну форму та сплатіть вартість участі

 

Контактна особа: Ірина Солган, менеджер проекту, iryna.solgan@kmbs.ua [044] 490 6635, [097] 868 2776

blog comments powered by Disqus

Подписка на новости Subscribe


Запишитесь
на бесплатную консультацию!
Оставьте свои данные, и в течение 12 часов с Вами свяжется наш менеджер и согласует удобное для вас время консультации