Поздравляем!
Вы обнаружили секретное место на сайте.
Получите любую из ниже перечисленных услуг абсолютно бесплатно!
Присоединяйтесь к нам
Контактный телефон:
Вплив digital на поведінку споживача: як вона змінюється та що це нам дає?
Від розуміння свого клієнта та його поведінки великою мірою залежить увесь Ваш бізнес - від продукту та процесів до взаємин зі споживачем. Поява Інтернету дуже сильно змінила споживацьку поведінку та процеси прийняття рішення про покупку. Як визначити ці зміни і що далі з цим знанням робити?
14 травня запрошуємо до Києво-Могилянської бізнес-школи на майстер-клас "Вплив digital на поведінку споживача: як вона змінюється та що це нам дає?" в рамках kmbs IDEA days.
Ключові питання майстер-класу:
• Портрет українського споживача, що користуються Інтернетом.
• Як визначити модель поведінки споживача?
• Процес прийняття рішення про покупку. Поведінкова сегментація: як знайти та зацікавити свого споживача?
Більше деталей про IDEA-події тут.
Спікер:
Роман Гавриш - керуючий партнер агенції цифрового маркетингу Aimbulance (визнана найефективнішою агенцією за версією UDAC), автор програми kmbs: Digital marketing. Програма цифрового інтенсиву від kmbs
Дата та час: 14 травня (четвер), 18:30-20:30
Місце: Києво-Могилянська бізнес-школа [kmbs], вул. Волоська, 8/5, 4 поверх
Вартість: 300 грн
Для участі у події, будь ласка, заповніть реєстраційну форму та сплатіть вартість
Контактна особа:
Віра Корабліна, менеджер програм управлінського розвитку, [063] 436 0567, vira@kmbs.com.ua