Поздравляем!
Вы обнаружили секретное место на сайте.
Получите любую из ниже перечисленных услуг абсолютно бесплатно!
Присоединяйтесь к нам
Контактный телефон:
Secret Service: як зробити ціну неважливою для клієнта?
Чи реально зробити так, щоб клієнти не задумувались про ціну та не мали жодного уявлення, скільки аналогічний продукт чи послуга коштують у ваших конкурентів?
26 травня запрошуємо до Києво-Могилянської Бізнес Школи на майстер-клас "Secret Service: як зробити ціну неважливою для клієнта?" в рамках проекту kmbs IDEA days.
Основні питання зустрічі:
- Як зменшити важливість ціни для клієнта і зберегти його лояльність?
- Як створити такі внутрішні системи персоніфікації досвіду клієнта, які б викликали запитання: "Як вони це зробили?", "Звідки вони про це дізнались?"
- Кейс Ritz-Carlton
Більше деталей про найближчі IDEA-події тут.
Спікер: Анастасія Владичинська, автор і викладач Школи сервісу kmbs, єдиний сертифікований консультант з сервісу в Східній Європі, партнер компанії The DiJulius Group (США).
Дата та час: 26 травня (вівторок) 18:30-20:30
Місце проведення: Києво-Могилянська бізнес-школа [kmbs], вул. Волоська, 8/5, 4 поверх.
Вартість: 300 грн
Для участі у події, будь ласка: заповніть реєстраційну форму та сплатіть вартість
Контактна особа: Марія Волкова, менеджер програм управлінського розвитку, [044] 490 6635, [063] 168 6372[063] 168 6372, maria@kmbs.com.ua