MBA Strategy arrow Новости компании arrow Secret Service: як зробити ціну неважливою для клієнта?

Secret Service: як зробити ціну неважливою для клієнта?


kmbs

Чи реально зробити так, щоб клієнти не задумувались про ціну та не мали жодного уявлення, скільки аналогічний продукт чи послуга коштують у ваших конкурентів?

 

26 травня запрошуємо до Києво-Могилянської Бізнес Школи на майстер-клас "Secret Service: як зробити ціну неважливою для клієнта?" в рамках проекту kmbs IDEA days.

 

Основні питання зустрічі:

  • Як зменшити важливість ціни для клієнта і зберегти його лояльність?
  • Як створити такі внутрішні системи персоніфікації досвіду клієнта, які б викликали запитання: "Як вони це зробили?", "Звідки вони про це дізнались?"
  • Кейс Ritz-Carlton

 

Більше деталей про найближчі IDEA-події тут.

 

Спікер: Анастасія Владичинська, автор і викладач Школи сервісу kmbs, єдиний сертифікований консультант з сервісу в Східній Європі, партнер компанії The DiJulius Group (США).

 

Дата та час: 26 травня (вівторок) 18:30-20:30

Місце проведення: Києво-Могилянська бізнес-школа [kmbs], вул. Волоська, 8/5, 4 поверх.

Вартість: 300 грн

 

Для участі у події, будь ласка: заповніть реєстраційну форму та сплатіть вартість

 

Контактна особа: Марія Волкова, менеджер програм управлінського розвитку, [044] 490 6635, [063] 168 6372[063] 168 6372, maria@kmbs.com.ua

blog comments powered by Disqus

Подписка на новости Subscribe


Запишитесь
на бесплатную консультацию!
Оставьте свои данные, и в течение 12 часов с Вами свяжется наш менеджер и согласует удобное для вас время консультации