MBA Strategy arrow МВА в Украине arrow Спеціалізований курс ТОС для рітейлу та дистриб'юторів

Спеціалізований курс ТОС для рітейлу та дистриб'юторів


kmbs

Повний набір рішень для вирішення конфлікту між рітейлом і дистрибуцією та суттєвого збільшення прибутку для обох ланок постачання.

 

Цілі та результат:

 

Проводячи попередні модулі ТОС окремо для рітейлу та дистриб’юторів ми виявили, що існують взаємні звинувачення з обох сторін. Загалом система стосунків рітейл-дистрибуція працює за такою схемою: «Або ми їх, або вони нас». Ми пропонуємо змінити цю схему на «Виграш-Виграш», коли через впровадження ефективних інструментів створюється взаємовигідна система поставки товару.

 

Як наслідок рітейл отримує наявність потрібного найсвіжішого товару на полиці, пришвидшення та збільшення товарообігу, ріст потоку клієнтів.

 

Дистриб’ютори скорочують запаси в системі, збільшують оборотність та стають найкращим постачальником для різних каналів продажу.

 

Основні питання програми:

 

• Як налагодити партнерські стосунки, які базуються на взаємодовірі та взаємовигоді зі своїми постачальниками та клієнтами?

• Завдяки яким рішенням може бути знижено тиск мереж на дистриб’ютора та знижено дебіторську заборгованість?

• Як забезпечити товар на полицях у повному обсязі згідно з прийнятими стандартами мережі? (для рітейлу)

• Як скоротити запаси товарів в системі (збільшення оборотності), знизити кількість неліквідів та повернень?

• Які принципи, алгоритми та система розподілу товару повинні використовуватись всередині власного ланцюгу постачань (центральний склад, склади філій)? Робота зі швидкими змінами ринкового попиту.

• Які мають бути вимоги до політик закупівлі, логістики та розподілу товару по каналах продажу? (процедури та бізнес-процеси).

• Алгоритми роботи з асортиментом: які позиції виводити з асортименту. Як працювати із позиціями зі швидкою оборотністю та позиціями з повільною оборотністю?

• Яку об’єктивну систему мотивації та бонусів застосувати для оцінки власного персоналу?

 

Аудиторія:

Власники, генеральні директори, фінансові директори, комерційні директори, директори з продажу, директори із закупівлі та логістики, а також всі, хто впливає на прийняття рішень в компанії.

FMCG, фармацевтика, фешн-індустрія, мобільна та цифрова техніка, побутова техніка та інші.

 

Дати проведення: 17-19 листопада 2014

Вартість модулю: 7 200 грн

Знижки: 5% за двох учасників від компанії, 10% - три та більше учасників

 

Викладач:

Андрій Колотов, партнер, керівник практики TOC Apple Consulting


Детальніше про програму

 

Контактна особа

Віра Корабліна,

Менеджер програм управлінського розвитку

тел./факс: +38 [063] 436 0567

E-mail: vira@kmbs.com.ua

blog comments powered by Disqus

Подписка на новости Subscribe


Запишитесь
на бесплатную консультацию!
Оставьте свои данные, и в течение 12 часов с Вами свяжется наш менеджер и согласует удобное для вас время консультации