MBA Strategy

Маркетинг + продажі: як побудувати взаємодію?


kmbs

Ефективність співпраці маркетингу та продажу компанії визначає ефективність бізнесу в цілому. При цьому стосунки між підрозділами, що не підпорядковуються один одному, але мають діяти узгоджено і синхронно, часто бувають не простими. Як же побудувати систему взаємодії, при якій маркетинг та продажі працюватимуть злагоджено заради спільної мети?

 

27 квітня запрошуємо до Києво-Могилянської бізнес-школи на дискусію в рамках kmbs IDEA days "Маркетинг + продажі: як побудувати взаємодію? (досвід компанії WOG)".

 

Своїм досвідом взаємодії поділяться Віталій Ткаченко, директор з маркетингу, WOG та Денис Кудін, директор з продажів, WOG.

 

Ключові питання дискусії:

• Цілі та ролі маркетингу і продаж

• Зони відповідальності та ключові КРІ маркетингу та продажів

• Система взаємодії маркетингу та продажів: що забезпечує результат

 

Спікери:

• Віталій Ткаченко, директор з маркетингу WOG. 15 років досвіду роботи в маркетингу. Pаніше директор з маркетингу в компаніях “ЕКО-маркет” та “Оболонь”. В компанії “Оболонь” Віталій розробив портфель продуктів, а також створив успішне позиціонування продукції.

• Денис Кудін, директор з продажів WOG. Більше 10 років досвіду у сфері управління проектами, талантами та людьми. Розробляв проекти для компаній MTS, KPMG, Avon, Epam, Deloitte, Danone.

 

Дата та час: 27 квітня (понеділок), 18:30-20:00

Місце: Києво-Могилянська бізнес-школа [kmbs], вул. Волоська, 8/5, 4 поверх

Вартість: 350 грн.

 

Для участі у події, будь ласка, заповніть реєстраційну форму та сплатіть вартість участі

 

Контактна особа: Ірина Солган, менеджер проекту, iryna.solgan@kmbs.ua [044] 490 6635, [097] 868 2776

blog comments powered by Disqus

Подписка на новости Subscribe


Запишитесь
на бесплатную консультацию!
Оставьте свои данные, и в течение 12 часов с Вами свяжется наш менеджер и согласует удобное для вас время консультации