Поздравляем!
Вы обнаружили секретное место на сайте.
Получите любую из ниже перечисленных услуг абсолютно бесплатно!
Присоединяйтесь к нам

Контактный телефон:
Дієві комунікації: public relations для сучасного бізнесу
Мета програми
Надати учасникам знання та практичні навики з планування, організації, впровадження та оцінювання дієвих комунікацій з усіма цільовими групами бізнесу: ЗМІ, інвестори, клієнти, партнери, співробітники, експерти.
Цільова аудиторія
Фахівці у сфері PR та маркетингу, керівники та менеджери комунікаційних департаментів компаній а також управлінці, які бажають оволодіти навиками дієвих комунікацій.
Завдання програми Модульна програма Дієві комунікації: public relations для сучасного бізнесу [Що повинні знати та вміти PR-менеджери і керівники для прийняття правильних рішень]
Старт програми: 29 жовтня
Вартість: 20 000 грн [ПДВ враховано]
включає: роботу з професійними викладачами; персональний комплект
навчальних матеріалів, доступ до інформаційних ресурсів.
Знижки: 5% - 2 учасники від компанії;
10% - 3 і більше учасників
У рамках програми кожен учасник освоїть такі знання та навики:
- Коректна постановка комунікаційних завдань для бізнесу та продукту / послуги.
- Сегментація та цільова взаємодія з пріоритетними аудиторіями.
- Забезпечення формування, підтримки та захисту репутації компанії.
- Підготовка та реалізація комунікацій зі співробітниками, клієнтами, партнерами, інвесторами, ЗМІ та експертами в робочому і кризовому режимі.
- Позиціонування керівництва і публічних персон компанії в інформаційному полі.
Формат навчання
Програма складається з 5 модулів, що тривають два дні поспіль і відбуваються раз на місяць [у п'ятницю та суботу].
Сертифікація: після успішного проходження програми учасники отримують Сертифікат kmbs
Програма навчання:
Модуль 1. Управління репутацією компанії, керівництва, продукту [29-30 жовтня]
Модуль 2. Комунікація зі ЗМІ: особливості, інструменти, помилки [19-20 листопада]
Модуль 3. Кризові комунікації: інструменти, рекомендації, помилки [3-4 грудня]
Модуль 4. Ефективні комунікації онлайн: ефективність, інструменти, підходи [28-29 січня]Модуль 5. Вимірювання ефективності корпоративних продуктових, фінансових та кризових комунікацій [18-19 лютого]
Автор програми:
Марина Стародубська, керуючий партнер комунікаційної компанії «Михайлов і Партнери. Україна»
Запрошені експерти:
Наталія Ємченко, директор з корпоративних комунікацій і зв'язків з громадськістю «Систем Кепітал Менеджмент» [СКМ]
Анна Адом, заступник директора з корпоративних комунікацій, ДПЕК Катерина Засуха, менеджер з комунікацій JTI Україна
Анна Захараш, PR-директор телеканалу «Україна»
Артур Оруджалієв, керівник проекту AIN.UA, раніше - редактор блогу ITC.UA
Наталя Попович, очолює PRP Group в Україні, Росії, Азербайджані та інших країнах СНД.
Ярина Ключковська, PR-директор Microsoft Ukraine