MBA Strategy arrow Краткосрочные программы arrow Дієві комунікації: public relations для сучасного бізнесу

Дієві комунікації: public relations для сучасного бізнесу


Мета програми 

Надати учасникам знання та практичні навики з планування, організації, впровадження та оцінювання дієвих комунікацій з усіма цільовими групами бізнесу: ЗМІ, інвестори, клієнти, партнери, співробітники, експерти.

 

Цільова аудиторія

Фахівці у сфері PR та маркетингу, керівники та менеджери комунікаційних департаментів компаній а також управлінці, які бажають оволодіти навиками дієвих комунікацій.

 

Завдання програми

Модульна програма 

Дієві комунікації: public relations для сучасного бізнесу

[Що повинні знати та вміти PR-менеджери і керівники

для прийняття правильних рішень]

Старт програми:
29 жовтня
Вартість: 20 000 грн [ПДВ враховано] включає: роботу з професійними викладачами; персональний комплект навчальних матеріалів, доступ до інформаційних ресурсів.
Знижки: 5% - 2 учасники від компанії; 10% - 3 і більше учасників
Реєстрація: Для реєстрації на програму зателефонуйте, будь ласка, за телефоном [044] 490 6635 або зверніться за ел. адресою seminars@kmbs.com.ua

 

У рамках програми кожен учасник освоїть такі знання та навики: 

  •   Коректна постановка комунікаційних завдань для бізнесу та продукту / послуги. 
  •   Сегментація та цільова взаємодія з пріоритетними аудиторіями. 
  •   Забезпечення формування, підтримки та захисту репутації компанії. 
  •   Підготовка та реалізація комунікацій зі співробітниками, клієнтами, партнерами, інвесторами, ЗМІ та експертами в робочому і кризовому режимі. 
  •   Позиціонування керівництва і публічних персон компанії в інформаційному полі. 

  Формат навчання 

Програма складається з 5 модулів, що тривають два дні поспіль і відбуваються раз на місяць [у п'ятницю та суботу]. 


Сертифікація: після успішного проходження програми учасники отримують Сертифікат kmbs 


  Програма навчання:

Модуль 1. Управління репутацією компанії, керівництва, продукту [29-30 жовтня]  

Модуль 2. Комунікація зі ЗМІ: особливості, інструменти, помилки [19-20 листопада]  

Модуль 3. Кризові комунікації: інструменти, рекомендації, помилки [3-4 грудня]

Модуль 4. Ефективні комунікації онлайн: ефективність, інструменти, підходи [28-29 січня]Модуль 5. Вимірювання ефективності корпоративних продуктових, фінансових та кризових комунікацій [18-19 лютого]

   

Автор програми:

Марина Стародубська, керуючий партнер комунікаційної компанії «Михайлов і Партнери. Україна»  

 

Запрошені експерти:    

Наталія Ємченко, директор з корпоративних комунікацій і зв'язків з громадськістю «Систем Кепітал Менеджмент» [СКМ]  

Анна Адом, заступник директора з корпоративних комунікацій, ДПЕК Катерина Засуха, менеджер з комунікацій JTI Україна  

Анна Захараш, PR-директор телеканалу «Україна»  

Артур Оруджалієв, керівник проекту AIN.UA, раніше - редактор блогу ITC.UA  

Наталя Попович, очолює PRP Group в Україні, Росії, Азербайджані та інших країнах СНД.

Ярина Ключковська, PR-директор Microsoft Ukraine

 

blog comments powered by Disqus

Подписка на новости Subscribe


Запишитесь
на бесплатную консультацию!
Оставьте свои данные, и в течение 12 часов с Вами свяжется наш менеджер и согласует удобное для вас время консультации